12 اشتباه متداول سئو در بين وبلاگ نويسان
نوشته شده توسط : گرگ سفید

من در هفته جاري در مورد استراتژي موتورهاي جستجو در مورد جستجوگرها از طريق وبلاگ ها صحبت کردم، به نظر مي رسد که اين موضوع 100? ارگانيک مربوط به سئو وبلاگ است. حتي سئو کاران برتر گاهي در وبلاگ هاي خود اشتباه مي کنند ، به نظر شما آن ها چه اشتباهاتي مي توانند مرتکب شوند؟ من در اينجا مهم ترين آن ها را ليست کرده ام:

 

.1 اجازه دادن به برچسب هاي عنوان براي توليد خودکار (از عنوان پست، دسته بندي ها، و غيره).

هر صفحه دسته بندي بايد لينک مخصوص به خود را داشته باشد و خودتان آن ها را دستکاري کنيد. فقط اجازه ندهيد که نرم افزار هاي وبلاگ مجددا از عنوان پست يا نام گروه براي عنوان صفحه شما استفاده کنند. دليل اين کار چيست؟ از آنجا که يک عنوان پست ايده آل، به ندرت يک برچسب و تگ ايده آل است. عنوان پست يا عنوان گروه خود را سئو کنيد براي مثال با اضافه کردن مترادف ها، چندين فعل در زمان هاي مختلف، و غيره به آن مي توانيد تاثير زيادي براي جذب خواننده داشته باشيد.

به عنوان مثال، صفحه ايي با عنوان "بازاريابي در شبکه هاي اجتماعي" داريد اما مي توانيد آن را به "رسانه هاي اجتماعي بازاريابي ، پادشاه سايت هاي شبکه هاي اجتماعي" تغيير دهيد که علاوه بر جذابيت بيشتر کلمات کليدي بيشتري را نيز در خود جاي داده. چگونه بايد اين کارها را انجام دهيد؟ اگر وبلاگ شما توسط WordPress طراحي شده باشد، مي توانيد از پلاگين WordPress به نام SEO Title Tag استفاده کنيد.

اگر زمان يا منابع کافي براي توليد عنوان هاي منحصر ب فرد را نداشته باشيد و مايل باشيد با برچسب هاي خودکار توليد شده ادامه دهيد، بايد حداقل يک تگ عنوان سئو بر روي صفحه اصلي داشته باشيد و سپس در بقيه وبلاگ ها قرار دهيد، نام وبلاگ را در پايان عنوان برچسب به جاي ابتداي آن (و يا حذف آن در مجموع) قرار دهيد. اين کار به شما برچسب هاي متمايز تر و منحصر به فرد ارائه مي دهد.

2. صفحاتي که بايد فهرست و ايندکس شوند.

بعضي از صفحات نبايد به شاخص هاي جستجو مجاز باشند، زيرا آنها اساسا محتواي کمي تري نسبت به ديگ صفحات دارند (مانند فرم "ايميل" و يا "صفحاتي با تصاوير زياد"). صفحات ايندکس شده سئو خود را در Google با استفاده از سايت: query operator جستوجو کنيد و صفحاتي که شايستگي زيادي براي ايندکس شدن ندارند را در فايل robots.txt غير فعال کنيد.

3. داشتن خانه هاي متعدد براي وبلاگ شما

آيا وبلاگ يا وب سايت شما با لينک هاي مختلف قابل دسترس است؟ به عنوان مثال، ries.typepad.com و www.originofbrands.com و originofbrands.com همه به يک صفحه منجر مي شوند.

4. از "optional excerpts" براي به حداقل رساندن محتواي تکراري استفاده نکنيد.

اين ممکن است با نام هاي ديگر در ساير سيستم عامل هاي وبلاگ شناخته شده باشد، اما در WordPress "optional excerpts" در فرم Write Post است که در آن شما مي توانيد يک نسخه متناوب براي نمايش در صفحه permalink تعريف کنيد. اين امر محتواي پست منحصر به فرد به صفحه پيوندي را کاهش مي دهد و باعث کاهش توانايي شما در سئو براي محتواي تکراري مي شود.

5. از rel = nofollow به منظور استراتژيک جريان افزايش لينک استفاده نکنيد.

برخي از پيوندهاي داخلي بسيار مفيد نيستند زيرا آنها داراي anchor text غيرمتعارف (مثل “Permalink” and “Comments”) هستند. برخي از لينک هاي خارجي تنها به افزايش نفوذ پيوند ها کمک مي کند، و تاثيري در اعتار بخشيدن به سئو وب سايت يا جذب بازديد کننده ندارند.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/31/





:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: